Оплата карткою visa/mastercard (liqpay)
Придбаний у нас товар Ви можете оплатити безпосередньо на нашому сайті під час оформлення замовлення карткою Visa або MasterCard через систему Liqpay.
Оплата за безготівковим розрахунком
При оплаті товару за допомогою безготівкового грошового переказу, відвантаження здійснюється тільки після його повної передоплати.
Оплата готівкою
Оплата готівкою здійснюється при отриманні товару в представництві компанії-перевізника "Нова Пошта".
У деяких випадках наш менеджер може попросити вас зробити передоплату за придбаний товар. Передоплата є гарантією того, що Ви прийдете за посилкою, а нам не доведеться оплачувати перевезення товару до Вашого міста і назад. Дякуємо за розуміння!
Також, Ви можете оплатити замовлення кур'єру в гривні безпосередньо в момент доставки. Кур'єрська доставка продкції Пінотекс здійснюється по Києву та області в день приймання замовлення (якщо його було оформлено до 13.00 дня) або на наступний робочий день (якщо його було оформлено після 13.00 дня).
Повернення коштів і обмін товару
Всі товари, представлені на сайті, підлягають обміну згідно із "Законом про Захист Прав Споживачів". Якщо Вас не влаштував зовнішній вигляд або товар має видимі пошкодження - Ви маєте право відмовитися від нього, написавши заяву на повернення при отриманні товару у відділенні транспортно-логістичної або безпосередньо з кур'єром компанії "Нова Пошта".
Товари належної якості, але які Вас не влаштували з якихось причин можна повернути протягом 14 днів згідно із "Законом про Захист Прав Споживачів", товари неналежної якості, які мають видимі пошкодження, Ви можете повернути тільки під час їхнього отримання. Якщо ж товар забирався самовивозом, то Ви можете його завезти нам на вул. Виборзька, 84 і повернути назад протягом 14 днів. Товари які ви забрали з відділення і Вас не влаштували Ви відправляєте нам назад за свій рахунок згідно з тарифами транспортної компанії "Нова Пошта".
Якщо Ви не знаєте, як вчинити - не забирайте товар, не підписуйте експрес-накладну і не виходячи з поштового відділення або не забираючи товар у кур'єра - повідомте менеджера нашого інтернет-магазину - він допоможе Вам вирішити ситуацію, що виникла.
Після того, як до нас повернеться приведений в непридатність товар - ми проводимо огляд на зазначені Вами невідповідності або пошкодження, і після цього повертаємо Вам гроші або робимо заміну. Весь товар під час відправлення ми страхуємо на повну вартість, тому проблем із заміною не виникне.
Повернення коштів здійснюємо протягом 1-3 робочих днів способом, яким було здійснено оплату. Повертається тільки сума товару, яка зайшла до нас на рахунок, комісію за переказ ми не повертаємо!
Варто пам'ятати, що якщо ви забрали товар у перевізника, то претензії щодо механічного пошкодження або некомплектності товару не приймаються!